Гарантія та умови повернення
Гарантія та умови повернення
Умови повернення:
Компанія здійснює повернення товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів» у перебігу - 14 днів після отримання товару.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну
Повернення здійснюється за домовленістю, якщо:
· товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
· товар без випадкових, механічних, фізичних або хімічних пошкоджень, заподіяних клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення/використання (вплив вологи, рідини, перегин контактів елементів живлення, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
· товар без пошкоджень, викликаних аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
· товар повністю укомплектований, не порушена цілісність і чистота упаковки;
· збережені всі ярлики і заводське маркування.
Повернення грошей за товар здійснюється тільки після повернення та огляду товару продавцем.
Якщо товар не працює, повернення грошей за товар, проводиться тільки після діагностики та експертизи товару постачальником. Якщо при діагностиці встановлено, що причиною поломки є вина покупця (фізична грубе вплив, попадання вологи і так далі), то ремонт, витрати на діагностику та пересилку товару в обидва кінця, лягають на покупця.
Тому, велике прохання, при отриманні обов'язково оглядайте товар на комплектність та зовнішні пошкодження, не виходячи з відділення перевізників "Нова пошта", "Укрпошта" або "Justin". У разі якщо товар пошкоджений, несправний або не відповідає замовленню, оперативно постарайтеся зв'язатися з нами по телефону, не виходячи з відділення Нової пошти. Вийшовши з відділення пошти, Ви вже не зможете щось довести представникам служби доставки і скласти претензію на пошкодження при транспортуванні і т. д.
Если Вы отказываетесь от посылки и оформляете возврат товара, пожалуйста, сделайте детальные фото или видео, которые раскрывают суть проблемы и проинформируйте нас о причине отказа.
Мы при получении проверяем, если одна из выше перечислимых ситуаций подтверждается, то стоимость доставки не ложится на Вас.
Советуем проверять состояние посылки в присутствии представителя перевозчика "Нова пошта" и при наличии претензий (повреждена упаковка или товар поврежден при транспортировке и так далее), обязательно составить акт приема-передачи и претензию.
Зверніть увагу! Співробітники пошти не мають права відмовити Вам в можливості: оглянути товар, скласти акт прийняття-передачі посилки, написати претензію на компенсацію проблеми (пошкоджений товар при транспортуванні). Після написання претензії обов'язково вимагайте зареєстрований порядковий номер претензії, ПІБ представника пошти який прийняв від Вас претензію.